debian balik

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Sobota Květen 8 00:36:44 CEST 2004

On Sat, 8 May 2004, Pavel Pivonka wrote:

> Ahoj, pouzivam Debian unstable. Nzni jsem yjistil, ye mi chzbi jedna
> knihovna. Konkretne se jedna o libstdc++-libc6.1-1.so.2. Nechci vedet, jak
> se jmenuje ten balik, ale jak a kde ho najdu.

Jak jste prisel na to, ze vam zrovna tento soubor chybi? Pokud
nepotrebujete vedet, jak se balicek jmenuje, jak vam jinak muzu pomoct?
Nebo nejste schopny pri znalosti nazvu balicku tento nainstalovat?

FYI: v aktualnim debian unstable takova knihovna uz neni, patrne hledate
/usr/lib/libstdc++-libc6.2-2.so.3 z balicku libstdc++2.10-glibc2.2.

-- Honza Houstek