mod_rewrite, podstrceni stranky

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Sobota Květen 8 09:17:22 CEST 2004

On Sat, 8 May 2004, Pavel Švarc wrote:

> http://httpd.apache.org/docs-2.0/mod/mod_rewrite.html Podle dokumentace
> se pokud přepisujete adresu na jiného hosta použije automaticky [R] a
> browser dostane informaci o přesměrování, pokud toto nechcete, chcete
> aby adresa v brovseru zůstala stejná použijte parametr [P]. Pokud
> použijete [P] bude k získání obsahu URL použit mod_proxy,
> http://httpd.apache.org/docs-2.0/mod/mod_proxy.html který musí být
> aktitvován. Zkontrolujte proto zda tento modul máte v apache povolen.

No ne ze bych tomu nejak zvlast hluboce rozumnel, ale pokud se jedna o
stejneho hosta a neuvedu explicitne [R], tak mod_rewrite prepisuje interne
i bez mod_proxy (apache rady 1.3, na 2.0 jsem to zatim nezkousel).

Jako dobra diagnostika se jevi zapnout logovani (direktivy RewriteLogLevel
a RewriteLog).

-- Honza Houstek