FileManager pre Linux

Radek Cervinka radek.cervinka na centrum.cz
Sobota Květen 8 09:59:14 CEST 2004

Jarda wrote:

> A BTW, kde roste?

Schvalne jsem tomu dal takove jmeno aby to byl prvni hit v nalezenych
vysledcich googla :),

jo a jeste jsem zapomnel na multirename, visual diff, spojovani,
rozdelovani souboru, lynx like pohyb, vyhledavani, integrovany editor s
moznosti externiho, definice akci nad soubory, definice barev dle typu
souboru atd. (a na cetna prani jde nastavit aby neoddeloval pripony souboru  )

jo a specialitka: pokud mame napr .avi na windows disku a mame ho pripojeny
s atributem +x tak se samozrejme prvni spusti definovana akce (tj. napr.
mplayer) a pak teprve kdyz zadna akce neni tak se pokusi provest soubor.
Ja vim ze je to nezvykle, ale zatim si za tim stojim.

(ale bez tak uz mi bylo receno ze si delam reklamu, tak toho necham, sice
to nechapu (a kde si ji mam jako delat kdyz ne na serverech o Linuxu ?).)

Rad bych rekl ze ten program pisu pro sebe a proto je to teprve verze 0.6
alfa (coz odpovida tak 60% toho co chci aby to umelo) neb chci aby verze
1.0 byla bomba nad kterou si vsichni kecnou na zadek, a ne jak na Windows
kde se prvni verze jmenuje 1.0 :). Jo jsou tam jeste chyby a nedodelavky,
ale pokud vsichni budou cekat az na verzi 1.0 tak se nikdy nevychytaji :)

s pranim hezkeho dne

Radek Cervinka