problem we wifi spoji

Vít Vomáčko linux.vomacko na seznam.cz
Sobota Květen 8 22:20:12 CEST 2004

dobry den., chtel bych se zeptat, v cem by mohl byt problem, pokousim se spojit linux router s wifi pcmcia kartou Dlink DWL-660 jako klient a AP DWL700, nastavil jsem parametry wifi a myslim, ze spojeni samo o sobe funguje, protoze se mi ukazuje kvalita signalu, jestlize vedome neco spatne nastavim, snizi se kvalita signalu na 0. v AP managementu se ake objevuje pripojeny system. Problem je, ze router se nepinga ani na AP ani na klienty s nim v siti(mysleno pripojene pocitace na ethernetu) . stejne tak klienti nepingaji na nej. proto si rikam, jestli nemuze byt nejak nastaveno spatne routovani, nebo jestli neni nejaka chyba v IP adresach, nastavil jsem AP na stejnou podsit a masku jako router(192.168.1.0/24). Zkousel jsem nastavovat IP z 192.168.1.0/24 jak na eth rozhrani routeru, tak i wifi. Uz me opravdu nic, kde by mohla byt chyba nenapada. Dekuji moc za vsechny rady
Proužky na bělení zubů, viditelně vybělí zuby již za 14 dní. Pohodlně přímo doma. Jen za 1190,- (u zubaře za 2500-17000,-)
http://ad.seznam.cz/clickthru?spotId=73929&section=/