Tisk obrázků na laserové tiskárně

Jirka Němec blupix na seznam.cz
Neděle Květen 9 15:27:03 CEST 2004

Zdravím
Pořídil jsem si černobílou laserovou tiskárnu Samsung ML-1710. Jelikož má
oficiální podporu Linuxu a na linuxprinting o ní psali, že má opravdu dobrou
podporu, myslel jsem, že to bude pod linuxem tisknout stejně jako pod
windows. Text mi to tiskne opravdu pěkně(o to mi při koupi šlo), ale občas
potřebuju u něčeho vytisknout nějaký obrázek na v tom je problém.
Tiskárna má pod linuxem jakoby nízkou barevnou hloubku. Jakoby to dělalo větší
plochy jedné barvy/šedi.
Zkoušel jsem ovladače z originálního cd, ty nefungovaly, ovladače z
linuxprinting a ze stránek Samsungu fungují stejně.
Neexistuje na to třeba nějaký filtr, který by to upravil?
Používám Gentoo linux a cups, tiskárnu jsem nastavoval přes  kcontrol.
Za váš čas a odpovědi vám předem děkuji.
--
-------
It was your stupid idea major Carter that saved the planet.

Jiří Němec
ICQ: 106927578
EMAIL: blupix na seznam.cz