Tisk obrázků na laserové tiskárně

Jirka Němec blupix na seznam.cz
Neděle Květen 9 20:58:08 CEST 2004

Dne neděle 09 květen 2004 13:27 Jirka Němec napsal(a):
> Zdravím
> Pořídil jsem si černobílou laserovou tiskárnu Samsung ML-1710. Jelikož má
> oficiální podporu Linuxu a na linuxprinting o ní psali, že má opravdu
> dobrou podporu, myslel jsem, že to bude pod linuxem tisknout stejně jako
> pod windows. Text mi to tiskne opravdu pěkně(o to mi při koupi šlo), ale
> občas potřebuju u něčeho vytisknout nějaký obrázek na v tom je problém.
> Tiskárna má pod linuxem jakoby nízkou barevnou hloubku. Jakoby to dělalo
> větší plochy jedné barvy/šedi.
> Zkoušel jsem ovladače z originálního cd, ty nefungovaly, ovladače z
> [...]

Zatim jsem zjistil, že když otevřu obrázek v gimpu, převedu ho na 600dpi a
odstíny šedi a pak to převedu na indexovaných 16 barev, s optimální paletou,
tak to tiskne asi nejlépe(možná by bylo potřeba udělat si vlastní paletu z
barev, které to zvládne samo vytisknout).
Neví někdo o nějakém tiskovém filtu, který by tohle prováděl?

--
-------
It was your stupid idea major Carter that saved the planet.

Jiří Němec
ICQ: 106927578
EMAIL: blupix na seznam.cz