Wifi Orinoco a scan mod

Zdenek Bohm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pondělí Květen 10 10:32:44 CEST 2004

Zdravim,

hraju si ted (MDK 9.2, jadro 2.4.22) s Orinoco PCMCIA silver kartou
(jsem cerstvym majitelem kousku z druhe ruky). Bez problemu jsem
rozbehal redukci PCI/PCMCIA (Ricoh chip) i samotnou kartu (pres
orinoco_cs), ale zarazil jsem se v momente, kdy jsem chtel procuchat
okolni eter, abych zjistil, kdo je v dosahu a na koho se tedy obratit s
zadosti o pripojeni. Po mohutnem googleni jsem moudrejsi o poznatek, ze
ovladac je treba patchnout, protoze originalni ovladac pro orinoco
nepodporuje scan mod. Nasel jsem tyto dva patche:

1. http://airsnort.shmoo.com/orinocoinfo.html

ten jde bez problemu prelozit a pouzit, ale ani s nim mi nefunguje
prikaz "iwlist ethx scan" - pise to, ze je to nepodporovany prikaz.
Funguje prepnuti do monitor modu, jak je psano na vyse uvedene strance,
ale bud jsem nepochopil jak to pouzit, nebo jsem v nejakem hluchem miste
kde se nic nechyta, protoze prikaz "iwpriv ethx monitor m c" nevypise nic.

2. http://www.tzi.de/~plasmahh/

tady se pise, ze zdejsi patch narozdil od patche ze stranek prechozich
zapina i scan mod, ale po aplikaci tohoto patche mi pri prekladu modulu
vybehly nejake warningy a modul pak nesel zavest.

Muj dotaz, kde sehnat ten spravny patch pro orinoco driver? Pripadne
jakym zpusobem nejlepe donutit orinoco osahat okoli a sdelit mi, kdo je
v dosahu?
Diky.

S pozdravem Zdenek Bohm