Software raid + DMA

Igor Bujna igor.bujna na maxi-tip.cz
Pondělí Květen 10 11:25:16 CEST 2004

Jaroslav Mikulík wrote:

> No to je sice zvukový chip a ne chipset základní desky...

> Jaké jádro? Vanilla? Distribuční? Z jaké distribuce?

Je to posledni verze jadra 2.4.25 z distribuce trustix.
Na viaarena jsem nasel patch pro linux, kde je verze pro tento cip
3.35(uvedeno v hlavicce souboru  via82cxxx.c) a v distribucnim jadre je
verze 3.37.

> Zkoušeli jste vyrobit si vlastní jádro s podporou VIA IDE (popř.
> nemáte ten ovladač jako modul, který není zaveden)? Takové jádro si
> obvykle nastaví DMA a ostatní parametry přenosu samo správně.

Jadro je vlastni.Na forum k deskam QTI je uvedeno, ze u techto desek je
problem s DMA kanalem u sekundarniho radice, a reseni je nezapinat DMA
kanal pro sekundarni radic.