Pomalé odezvy systému při výpadku DNS

Dracula007 dracula007 na atlas.cz
Pondělí Květen 10 16:18:02 CEST 2004

Ahoj,

   mám doma postavenou maličkou síť (3 PC), která sdílí spojení k
   Internetu přes kabelovku. Problém natal teď o víkendu kdy připojení
   k netu spadlo (na straně ISP), a aplikace na mém compu (Gentoo)
   najednou začaly fungovat (zejména co se startu týká) velice líně.
   Prostě to co předtím naskočilo např. za 2 vteřiny najednou trvalo
   přes 30 vteřin atd.

   Jakmile spojení opět naskočilo, vrátilo se to k normálu.
   Předpokládám tedy že to spolu nějak souvisí nejspíše přes DNS, ale
   netuším jak ani jakým způsobem se tomu vyhnout. Když na jsem na
   svém PC shodil síť, tak to najednou začalo fungovat rychle, ale to
   to asi není nejlepší možné řešení.

   TV