Fw: SATA raid v linuxu????

Jan Houstek houstek na utf.mff.cuni.cz
Pondělí Květen 10 20:30:20 CEST 2004

On Mon, 10 May 2004, Patrik Hora wrote:

> Jsem rád že jsem rozpoutal zajímavou diskuzi. Bohužel já jsem začátečník na
> LINUXu a nedozvěděl, jsem se jak donutit linux aby takový dik viděl :o)))

Co na tom disku potrebujete videt? To tam jako mate vyrobeny raid,
nemuzete nebo nechcete ho zrusit, ale linux ho nijak nedetekuje? S jakym
linuxem to zkousite? Pokud mate po ruce treba knoppix 3.4 s 2.6 jadrem,
zkuste ho nabootovat. V lepsim pripade rovnou ten raid najde, v horsim
mozna alespon bude z hlasek jadra mozne neco zajimaveho vycist.

Jste schopny na stejnem radici pouzivat disky bez raidu?

-- Honza Houstek