Pomalé odezvy systému při výpadku DNS

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Květen 10 22:24:15 CEST 2004

On Mon, 10 May 2004, Dalibor Straka wrote:

> Staci si vzit obycejny prikaz "host". Dejte si do /etc/hosts nejaky
> zaznam "1.2.3.4  andel" a zkuste napsat host andel nebo host 1.2.3.4 ;)
> Ale ping to najde spravne ;o).
>
> Stejne tak ping localhost vam pujde, ale "host localhost" ne ;-).

Mne 'host localhost' funguje. Ovsem diky tomu ze mam zonu localhost v DNS.
'host localhost.localdomain' uz nefunguje presto ze 'ping localhost' i
'ping localhost.localdomain' funguje - bere to z hosts.  Chapu ze prikaz
host bere veci z DNS - ma to napsane v manualu :-) . Nicmene musi to
delat i postfix ? Respektive na cem to presne zalezi a lze to ovlivnit
konfiguraci ? Uvital bych kdyby se na localhost porad neptal DNSka.