Fw: SATA raid v linuxu????

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Úterý Květen 11 08:58:44 CEST 2004

	Chcete rici, ze dokud se elektrony pohybuji nad magnetickym
zaznamem (a nikoli v nem), ze ani disky nereknou, uz to mam? I ten disk
(mozna jen lepsi/drazsi, nevim) je staven tak, aby kapacitory utahly
vypadek a dokoncili prave rozdelanou operaci... - ma takoveto kapacitory
RAID radic, kdyz ani nevi na jak dlouho si tu informaci musi uchovat
(protoze nevi, jak rychle se mu to podari provest)? Disk tu dobu zna,
resp. zna ji vyrobce...