Samba 3.0 + winbind

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Úterý Květen 11 09:10:18 CEST 2004

On Tue, May 11, 2004 at 08:33:25AM +0200, Peter Mann wrote:

> samba by to mala vediet, pretoze je iba clenom Active Directory domeny,
> takze manazovanie pouzivatelov sa vykonava inde

takze nakoniec je asi tento pokus uspesny - passdb backend som nezadal,
cize overovanie ide cez pam (obey pam restrictions = Yes, /etc/pam.d/samba)
a uz mi vytlacilo aj test page ;-))) yupiii

parada, takze pracovne stanice sa budu preklapat na Linux ;-)) (zatial
sice ostane Windows 2003 Server + Citrix Metaframe XP, ale uz to nebude
cisto M$ prostredie)

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE