co se deje ? - softwarove patenty

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Květen 11 13:13:30 CEST 2004

On Tue, May 11, 2004 at 12:20:30PM +0200, Kovar Jan wrote:

> Silneji receno: Ono je lepsi ted manifestovat vuci sw patentum nez pozdeji
> kvuli hladu.

 Nemyslim, ze  by zde  byla nejaka souvislost. V  zajmu vetsiny  tech co
 chteji SW  patanty je,  aby spolecnost kde  to prosadi  byla ekonomicky
 funkcni a prinasela jim zisky (v africe nikdo o SW patantech nemluvi).

> Kazdy by se mel starat o to, cemu rozumi. Takze je na nas, abychom

 Ja  jen komentoval  to,  ze nekdo  povazuje tento  problem  za duvod  k
 emigraci a podotknul jsem, ze existuji vaznejsi problemy. A v rade mist
 sveta i nasi zasluhou. A hlavne jsem  se chtel dozvedet kde je to bajne
 misto kam emigrovat :-)

> Ale co nadelame. Jsem skeptik. I ten hlad prijde.

 Jsem na tom lepe kdyz jsem optimista a tomudle neverim? :-)

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/