Wifi Orinoco a scan mod

Zdenek Bohm zdenek.bohm na gammarus.cz
Úterý Květen 11 13:31:17 CEST 2004

> připravte si ovladač dle bodu 1 a stáhněte si kismet, airsnort nebo
> podobný ( programů je hodně, pro konzoli i pro X ). Je možné použít i
> tcpdump, ale možná vám ohlásí nějakou chybu, pak je potřeba stáhnout
> nový libpcap, přesný postup se dá dohledat na internetu.
>
> "iwpriv ethx monitor m c" pouze přepne kartu do modu kdy monitoruje
> zadaný kanál, samo o sobě nic nevypisuje.

Ja jsem vychazel z tohoto:
http://support.zcu.cz/webnet/wifi_linux.html
a zde popsany vystup prikazu "iwlist ethx scanning"
je presne to, co bych potreboval. Nicmene zkusil jsem vcera Kismet.
Nepodarilo se mi to prelozit - pri prekladu kismet_server.c se dal disk
do zbesileho chroustani a po asi 10 minutach vypadla hlaska o chybe v
gcc++. Mel jsem z toho obrovskou radost, zvlast pote, co jsem kvuli tomu
nainstaloval asi 50MB devel balicku ;-) Neni nad jednoduche konzolove
aplikace :-))
Dneska zkusim, Airsnort.

 > Prohledejte archiv konference, urcite jsem to sem psal. Cesta vede
 > zhruba tudy:
 > 1. Nejnovejsi pcmcia http://freshmeat.net/projects/pcmcia-cs/
 > 2. Patch na orinoco http://airsnort.shmoo.com/orinocoinfo.html
 > 3. Pouzit airsnort a ne iwlist ethx scan ;-)

Jak jsem psal vyse, Airsnort vyzkousim. Ale i tak, prosta konzolova
utilitka vypisujici vse potrebne by uplne stacila.

S pozdravem Zdenek Bohm