logovani na routeru

Ing. Pavel Janousek Janousek na FoNet.Cz
Úterý Květen 11 13:46:13 CEST 2004

	A nepletete si to s TELCO operatorama? Ja sice vim, ze byly a
jsou snahy zavest podobna opatreni (na bazi LOGu ve smyslu kolegy
Mazance) i pro ISP (definice ISP by mne zajimala<g>), ale jeste to snad
neplati (melo to byt dokonce na 3 roky)... Ale mohu se mylit (z pozice
ISP jsme uspesne vycouvali...:-))