co se deje ? - softwarove patenty

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Květen 11 14:58:55 CEST 2004

On Tue, May 11, 2004 at 02:43:52PM +0200, Libor Chocholaty wrote:

> Take bych se zamyslel nad dobou patentove ochrany. dnesnich 20 let mi
> prijde prilis.

 Urcite. Buhuzel  v  tomto  smeru  se debata  v  soucasne  dobe  nevede.
 Myslim,  ze pokud  bude patent  chapan  jako ochrana  investice tak  ta
 pravidla lze  stanovit celkem  dobre. V rade pripadu  co jsou  zde jako
 ostrasujici pripady k zadne investici do vymysleni/overeni neceho co je
 nasledne patentovano nedochazelo.

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>