logovani na routeru

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Úterý Květen 11 15:09:44 CEST 2004

> Licence je treba vzdy, kdyz se rozhodnete poskytovat
> telekomunikacni sluzby treti strane. Jestlize si natahnu
> 2Mbps do firmy a nebudu tuto konektivitu nikomu poskytovat,
> nemusim mit licenci. A je jedno, jdu-li vzduchem, nebo po
> pevnem dratu. Zpusob sireni je v tomto pripade nepodstatny.
> Ten subjekt, ktery mi ty 2mega dodava, tu licenci mit musi.
> Jste-li nekdo zasadne proti, rad bych slysel rozumne
> zduvodneni, diky Honza Volesak

podla europskej legislativy sa uz AFAIK licencie neprideluju.
pravo na poskytovanie sluzieb je dane vseobecnym povolenim,
a individualnymi povoleniami sa prideluju obmedzene zdroje
(frekvencie, cisla, ...). ceska republika v prijimani tejto
legislativy trochu zaostava, ale mali by ste skoncit v nejakom
takomto stave.