DVD, raid1

luc xxlucas na centrum.cz
Úterý Květen 11 15:31:56 CEST 2004

Karel Kral wrote:

>Mam starsi pocitac (PII350, 384MB Ram, 2x 40GB soft raid a DVD+-R/RW
>vypalovacku TEAC). V tuto chvili tam mam FedoraCore1. Temer default
>instalace + nejaky ten sendmail, samba a podobne. Maly load. Zkousel
>jsem vypalovat DVD a v tu chvili se mi cele PC jakoby sekne - rozsviti
>se vypalovacka a uz neudelam nic. Ty dva ATA33 kanaly mam obsazeny
>diskama s tim, ze k jednomu jsem pridal i to palidlo. Mozna jsem byl
>prilis naivni - a ze to nestiha. Nepalite nekdo DVDcka v teto
>konfiguraci ? Pokud ano - jak (soft) ? Palim cdrecord-em (nejaky ten
>DVDpro), emulace scsi.

nejsem jsi jistej, ale co rika doporuceni od vyrobce nebo alespon
jakou udava minimalni hardware konfiguraci....mam takovy pocit, ze je to
PIII 500 nebo 600 Mhz, ale je to dlouho co jsem se o to zajimal. Mam doma
taky podobny pocitac jen je to celeron 450Mhz. CHtel bych jit take do
DVD-RW,
ale asi to kvuli tomu nepujde...nevim osobni zkusenost nemam, ale asi dam na
a doporuceni vyrobce.

luc