Re: Teploměr nad MySQL

Dracula007 dracula007 na atlas.cz
Úterý Květen 11 22:16:43 CEST 2004

Pekne, ale nerekl jste dulezitou vec - co je to za teplomer.

IMHO ta aplikace bude mit dve casti - neco co bude cist data za
serioveho portu a ukladat do MySQL (spousteno napr. cronem) a webovou
cast, ktera si to nacte z MySQL a zobrazi.

Druha cast je universalni a je to velmi jednoduche napsat, prvni je
zavisla na teplomeru (a nechce se mi verit ze ten kdo vam ho dodal vam
nerekl jak precist data napr. ze shellu - pustit to cronem, vygrepovat
data a ulozit do MySQL zvladne i moje sestra).

TV

PS: O teplomerech uz v tehle konfere byla rec nekolikrat - podivejte
    se do archivu pres google).

jec> Nemáte náhodou někdo hotové řešení pro vyčítání teploty ze
jec> seriového portu (teploměr mám) s následným ukládáním do MySQL a
jec> nějakým pěkným zobrazením na webu?

jec> Třeba něco jako je toto.. http://teplomer.lukasmaly.net/

jec> Dík Pet