Putty a rsa key z win

Peter Luciak peter na luciak.org
Úterý Květen 11 21:20:04 CEST 2004

On Tue, May 11, 2004 at 02:53:14PM +0200, B.Duda wrote:
> Dobry den,
> chci se zeptat zda nekomu funguje ssh pres putty vcetne podpory privatniho
> klice ze stanice win.
> Mam vygenerovane klice, ktere pres ssh z linuxu funguji ok, na serveru pak
> mam only rsa authentizace.
> Bohuzel nevim proc, nefunguje mi to z putty ze stanice s win. Protom
> mindterm z win s timtez klicem jede.
>
> Rad bych zlomil putty ale uz mi dosli napady. Co mam spatne, pouziva to tak
> nekdo?

	Mne to funguje uplne v pohode. Mas spusteneho pageant-a? (nieco ako
ssh-agent pre Windows) Kluce som generoval cez puttygen, potom nakopirovat
na spravne miesta a vsetko ide ako po masle...

bye
c.
--
Peter `cuco' Luciak 		jabber://cuc0@jabber.sk
peter na luciak.org 		http://www.luciak.org/

You cannot achieve the impossible without attempting the absurd.