Zacatecnik: Jak vygenerovat vlastni PKCS12

Kateřina Bubeníčková katerina.bubenickova na plbohnice.cz
Středa Květen 12 08:45:07 CEST 2004

Roman Slechta napsal(a):

>QuickStart by skveli, dekuji.
>Certifikat jsem vytvoril. Ale narazil jsem.
>Do mozilli jsem ho dostal, ale kdyz
>chci poslat nejakou zpravu sifrovane,
>tak mi to vynada a navic se u certifikatu
>zobrazuje neco jako neduveryhodny, coted?

Common Name musi byt nazev serveru nebo jeho IP adresa, jinak to nadava.
Moc tomu nerozumim, ale
zda se mi, ze kdyz jste si to podepsal sam, neduveryhodne to bude.
(opravte me prosim).

Katerina Bubenickova