Zacatecnik: Jak vygenerovat vlastni PKCS12

Petr Vejsada daemon na svoboda.nevotravovat.cz
Středa Květen 12 09:40:43 CEST 2004

Kateřina Bubeníčková wrote:

> Common Name musi byt nazev serveru nebo jeho IP adresa, jinak to nadava.
> Moc tomu nerozumim, ale
> zda se mi, ze kdyz jste si to podepsal sam, neduveryhodne to bude.
> (opravte me prosim).

Pravdu mate pokud se jedna o certifikat pro webovy server. Pokud se jedna o
certifikat personalni, tak clovek zatim ;-) zadnou IP adresu nema. CCN se
dava u cloveka obvykle "Jmeno Prijmeni", myslim, ze ani nemusi byt. Napriklad
ICA ma v pravidlech, ze v zadosti o kvalifikovany certifikat *nesmi* byt
polozka CN.

--
Zdraví
Petr Vejsada