Kam s CD?

Karel Sandler sandler na ujf.cas.cz
Středa Květen 12 13:17:39 CEST 2004

> Noo, nejlepe nedavat ho k zadnemu disku na ksandu. Nejlepe mu poridit
> vlastni radic. Jinak to asi bude jedno.
>
> TNX

To bych nejradeji. Mel jsem oba IDE disky puvodne na ATA-133 Raid karte, ale
bez Raid, protoze update jadra vyzadoval vzdy novy megaide modul. Kvuli
sdileni IRQ vsak byla tak enormni zatez (napr. pri e2fsck), ze jsem radeji
pouzil 14 a 15. Kdyz dam na ATA-133 CD, nechce mi to z nej bootovat. Asi
neco delam spatne...

K.Sandler