Kalendarova aplikace?

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Květen 12 13:55:53 CEST 2004

	Zdravim,

potreboval bych vybrat nejakou kalendarovou aplikaci - pozadavky jsou:

- sprava kontaktu
- sprava kalendare
- viceuzivatelsky pristup
- bezpecna (preventivne bych vyloucil vsechno psane v PHP :-)
- pristupova prava/sdilene kalendare
- pristup muze byt pres web nebo pres X klienta
- moznost synchronizace s PDA
- dobra by byla synchronizace s Evolution nebo i Outlookem

Kdyz na Freshmeatu napisu do vyhledavani "calendar", tak dostanu stovky
polofunkcnich webovych aplikaci v PHP. Docela dobry se mi jevi plan/xplan,
ale je to psane nad Motifem a mohl by to byt i lepsi.

	Co za kalendar pouzivate vy?

-Y.

 Any compiler or language that likes to hide things like memory allocations
 behind your back just isn't a good choice for a kernel.   --Linus Torvalds