dennik administratora pre web

Kilian Igor Igor.Kilian na infogas.sk
Středa Květen 12 15:25:25 CEST 2004

Prajem vsetkym prijemny den.

Poznate niekto nieco ako dennik administratora
na systemy pre web. Pozadoval by som od toho
asi nieco taketo:
- pristup cez web (vhodne ak by to bolo
  prepojene s databazou)
- moznost zapisovat incidenty pre kazdy system
  zvlast (nieco ako udalost, datum, cas od:do,
  popis udalosti)
- moznost vyhladavania podla systemu, datumu,
  casu a pod.
- moznost vytvarania reportov
- moznost definovat pristup na uzivatela
  - moznost specifikacie systemov ktore spravuje
    a ma na ne plny pristup (moznost zapisovania
    incidentov) plus systemy kde by mal iba read pristup.
  - moznost zadefinovat uzivatela iba s read
    pravomocami

Snazil som sa najst nieco cez google, ale vobec
neviem ake spravne slova pouzit. Vysledok je zatial
nulovy.

Dakujem za kazdy podnet.

Igor

PS: odpovede ako napis si to sam v php + mysql
    a pod. neprosim. chcem vediet ci nieco take
    uz nie je, aby som zbytocne neplytval energiou
    a hlavne casom. dakujem.