Kam s CD?

Jarda jarda na yucom.beREMOVE_THIS
Středa Květen 12 16:01:06 CEST 2004

Karel Sandler wrote:

> Muj dotaz je asi trivialni a sem nepatri, ale presto. Mam 2x40 GB
> SCSI, na nich soft mirrory a pak 2x250GB IDE. Tam musim pridat i CD.
> Co je v principu lepsi? Pridat ho na sekundarni, nebo primarni IDE?

To je asi jedno, blbe ale je, ze cely IDE kanal pak jede na rychlosti
pomalejsiho zarizeni (aspon tak jsem to odpozoroval, nevim, jestli to
na nekterych mabech muze byt jinak, ale pochybuji, ze by se chipset
preprogramovaval pri kazdem pristupu podle toho, na ktere se leze
zarizeni). Cili kdyz dam CD-ROM na jednu sli s diskem, rekneme
ATA100, pojede to cele na rychlosti toho CD-ROMu, tedy asi ATA33.
Rychlejsi jsem zatim nevidel, nevim, zda-li to existuje.