Zablokovane OSS po instalaci KDE 3.2.2

Milos Prudek prudek na bvx.cz
Středa Květen 12 19:24:45 CEST 2004

> Zkuste v KMix pohýbat s posuvníky u VIA DXS.

Uaaaa. To pomohlo. Kristepane. Sice jsem tam zadny posuvnik oznaceny
"DXS" nenasel, ale zahybal jsem vsim moznym (vsemi potenciometry,
kterymi jsem predtim nehybal, protoze nebyly oznacene), a najednou se
ozval zvuk jako pri startu KDE, a zvuk ted funguje.

Tady je pro zajimavost vystup z kmix, ktery ukazuje ze po doteku
nektereho z potenciometru se najednou prestal objevovat ERROR:
kmix: Trying Alsa 0.9x Device hw:0
kmix: Trying Alsa 0.9x Device hw:1
kmix: ERROR: Nelze nalézt ALSA směšovač.
Prosím zkontrolujte, zda je instalována zvuková karta
a zda je načten její ovladač.
kmix:
kmix: Trying Alsa 0.9x Device hw:1
kmix: ERROR: Nelze nalézt ALSA směšovač.
Prosím zkontrolujte, zda je instalována zvuková karta
a zda je načten její ovladač.
kmix:
kmix: Podporované zvukové ovladače: ALSA0.9 + OSS
Použité zvukové ovladače: ALSA0.9
kmix: Mixer number: 0 Name: VIA 823x rev60
kmix: Inserted mixer 0:VIA 823x rev60

Dekuji vam mnohokrat.

--
Milos Prudek