embeded instalacia

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Čtvrtek Květen 13 00:48:50 CEST 2004

On Thu, May 13, 2004 at 12:11:21AM +0200, Marek Blasko wrote:

> otom viem ale to sa mi nevmesti ja nemam flashdisk ale DiskOnChip a ten
> ma len 8Mb

Na to mam takovou vlastni distribuci 2.5MB. Jinak dobre to jde udelat
z initrd-kit pro ltsp (linux terminal server project). Bezi to temer
jenom na kernelu, akorat tam jsou utilitky sh,route,ifconfig,iwconfig
(ten jsem si tam prihral).

Muzu poskytnout muj developer kit, kterej vygeneruje z adresare a
kernelu initrd.img ;-)

-- Dalibor Straka