RE: Samba - montování lokálního hdd

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Čtvrtek Květen 13 07:57:31 CEST 2004

> do PC s OS RH7.1 jsem přidal NTFS disk (40GB, chci na něj zálohovat).
> Pokus o přimontování příkazem mount -t auto /dev/hdc1
> /mnt/hdc  skončil hláškou: "typ ss ntfs není podporován
> jádrem". Nechce se mi kompilovat jádro a tak mě napadlo, že
> Samba umí připojit síťový NTFS disk a že by pro ni nemusel
> být problém připojit lokální NTFS disk.
> příkaz: smbmount /dev/hdc1 /mnt/hdc -o username=administrator
> však nezafungoval!

Samba neumi pripojit NTFS disk. Samba umi pripojit vzdaleny disk pres smb
sluzbu a nema (respektive nemusi mit) nejmensi tuseni, jaky file system na
tom disku je. Tohle vam skutecne nepomuze.

Pokud vam nikdo neporadi, tak poslu svoji metodu, ktera urcite neni
nejrychlejsi, ale je funkcni a odzkousena praxi. :-)

TNX