embeded instalacia

Tomá? Sukdol suki na magicnet.cz
Čtvrtek Květen 13 09:37:31 CEST 2004

Ach jo. Vy jste se nekouknul na ten odkaz, ze jo?
Ja vim pxelinux je neco jako syslinux. Slouzi k zavedeni systemu (jednou ze
site jindy z CDROM). Ale to co jsem nazval "PXE linux" najdete na drive
uvedene adrese, a je to tenky klient. Pravda jmenuje se "PXES linux" , to
jsem popletl, ale je to operacni system. Pisou tam mene nez 5mega.

Dodam jeste:
PXES is a Linux micro distribution that will convert (or recycle) in minutes
any compliant hardware into a versatile thin client capable of accessing any
Unix/Linux XDMCP server, Microsoft Terminal Server through RDP protocol,
Citrix ICA server or VNC se

Vim ze se to puvodnimu tazateli moc nehodi, ale podobny system se vsim co
potrebuje si muze sestavit sam. Mnoho lidi to dela.
Je jedno jak to bude bootovat. Prelozi si jadro se vsim co potrebuje, doplni
potrebne nastroje a je to. ALe chce to trpelivost. Mam takovej pocit (to je
spis jistota), ze zavislosti jsou u balicku tak provazane, ze pridate jeden a
nalepi se tam dalsich deset. Tohle rozresit da nejvice prace.

							T.S.