Kalendarova aplikace?

Jan Nemsak janko na janko.sk
Čtvrtek Květen 13 08:47:03 CEST 2004

Ja s uspechom pouzivam kalendar v evolution,dalo to trosku prace, ale
funguje to ze uzivatelia outlooku aj evolution si mozu navzajom planovat
schodzky, myslim ze funguje aj posielanie taskov.
Kontakty sa daju dat do LDAP.
Evolution nevie exportovat free-busy informacie z kalendara, ale kedze
kalendar ma ulozeny vo vcal formate som spravil maly php script ktory
kazdych 10 minut prebehne uzivatelske kalendare a vyexportuje to do
free-busy na www server.
vsetko funguje super, pouzivaju to v tej firme uz skoro rok, myslim ze
museli spravit najake mensie makro do outlooku, aby robil nieco
automatciky, ale neviem co ale ak je zaujem mohol by som zistit.
Synchronizacia s PDA nie je problem, ked je to v evolution.

Tiez je zaujimava informacia ze ximian(novel) uvolnil svoj exchange
connector zadrmo so zdrojakmi, takze ak mate exchange server mate
vyhrane. Skoda ze nie je pod linuxom nahrada za exchange server, to by
bolo cool, mohly by evolution a outlook kolaborovat do zblbnutia.

Tiez vyzera nadejne projekt kroupware (a kolab server), ak nepoznate,
opdorucam pozriet, server je uz stabilna verzia, klienta som skusal asi
pred rokom, trochu to padalo, teraz uz su urcite dalej.

j.

Dňa St, 2004-05-12 at 13:55, Jan Kasprzak napísal:

--
Jan Nemsak (janko na janko.sk)
ICQ: 59817311