Vypadek sitove karty

BOBO bobo na brandysnet.cz
Čtvrtek Květen 13 10:10:50 CEST 2004

Dobry den.

Trapim se s problemem opakovaneho vypadku sitove karty Xircom R2E-100 na
notebooku Toshiba 4070CDS. Karta pri instalaci funguje. Po restartu
karta neni nalezena a system mi vnuti odebrani. Po dalsim restartu je
nalezena a vnuti mi to konfigurovani. Cyklus se neustale opakuje.
Zkousel jsem aktualizace, NOAPIC, zakazat spousteni sluzbu harddrake.
Zkousel jsem kartu jinde, jede bez potizi. Take v systemu MDK 9.2
bezela, i kdyz jen z prenosem 1,2MB coz se mi nezdalo zrovna moc. Muzu
pozadat o radu? Treba delam neco spatne a nevim o tom.

BOBO