Odemknuti disku Seagate

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Čtvrtek Květen 13 10:45:45 CEST 2004

vymazal.milan na isengine.com wrote:

> Zdravim
>
> v serveru mi po puvodnim majiteli zusta disk seagate st320413a rada
> u5, 20G.. Je zablokovanej heslem a nemam ani poneti jak se k tem datum
> dostat.. Respektivne odblokovat.. Na tom Ext3 disku jsou zalohy jedne
> databaze... Neresil jste nekdo podobny problem.. TO heslo se pry da z
> toho disku nejak vytahnout a nazaklade jeho pak ziskat pristup k tomu
> disku..
>
> Mate  stimhle nekdo skusenosti diky moc..
>
> Milan

	Ne, nemam. Ale (abych predbehl jednoho nejmenovaneho kolegu :-)
kristalove koule dosly a dalsi dodavka bude BuchViKdy.
	Jde Vam o kapacitu ? A LowLevelFormat (treba az z BIOSu :-) nepomohl ?
	Jde Vam o data (neminim se poustet do toho, zda Vam prislusi je cist ci
nikoliv :-) ? Jakym zpusobem je disk kodovan ? PCI kryptovaci karta ? A
vyrobce karty mlci ? SW kryptovani ? A vyrobce SW mlci ?

	Pokuste se alespon naznacit.

	Ales