lib na vyroby vektoroveho obrazku

Radovan Garabik garabik na kassiopeia.juls.savba.sk
Čtvrtek Květen 13 09:20:31 CEST 2004

Tibor Zenis <zenis na fmph.uniba.sk> wrote:
> Prajem pekny den,

dakujem,

> hladam kniznicu na neinteraktivnu vyrobu vektoroveho obrazku. Ide o to,
> ze mam popis (relativne) zloziteho telesa (v 3D), potrebujem vytvorit
> eps obrazok a medzi tym ho interaktivne upravit v xfigu.

skonvertvat to do SVG a pouzit kniznice pre pracu s xml? odporucam
elementtree

> Renderovanie nepotrebujem, vysledok bude droteny model (transformaciu
> 3D na 2D mam vyriesenu).
>
> Preferovane jazyky su: python, c, fortran77.
>
> Pre fortran poziadavky ciastocne splna graflib z cernlib, len fig subor
> vyrobeny z eps pomocou pstoedit ma zbytocne vela vrstiev a v pythone uz
> mam nejaky program na pracu s tym telesom.

ked to budes konvertovat z eps tak to bude
velavrstvove vzdy lebo export sleduje
prikazy gs interpretera

| Radovan Garabík http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |