DVD, raid1

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Středa Květen 12 20:37:49 CEST 2004

Karel Kral wrote:

> Dobry den,

> Dle hdparm -I pouziva udma2 - obvsem muzu jeste zkusit to prolezt.
> Priznam se, ze udma me nenapadlo, take proto, ze velmi svizne cte media.
> Prave proto take jsem si nejak myslel, ze to bude i smazit.
>
> Dale: ATA66/100 kabely bych mohl i dat - jestli to ovsem bude k necemu,
> kdyz deska je "ATA33".
>
> Disky mi delaji v tom soft RAIDu neco kolem 16MB/s. O stavu, kdy se bude
> zrovna remirrorovat (= bude doba pristupu vyrazne horsi) jsem neuvazoval
>
> Mozna bych mohl zkusebne vyhodit ten disk aby ve chvili smazeni byl na
> [...]

Spise bych se primlouval za TO, aby kazdy disk (i u SW RAIDu) mel svou
xandu. Vzdledem k tomu, ze mluvite o <cit>/dev/hd(nieco)</cit>, tedy o
EDE, tak problem bude, ze IDE neumi Disconnect/Reconnect => o xandu se
pere disk a palidlo.

	Ales