Limitovani poctu oteviranych spojeni na port za cas pro IP adresu

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Čtvrtek Květen 13 12:14:12 CEST 2004

> No jiste, ten to ale bohuzel neumi (postfix).
Mno, ja tady v threadu "jak jsem se zbavil spamu" popisoval neco podobneho
co chcete a tak me napada, ze by to slo pouzit ;-)
V cronu by se spoustel nejaky program (perl, bash?), ktery by vyhodnocoval
/var/log/maillog (nebo kde to mate vy) a podle vysledku by doplnil
hrisnikovu IP do nejakeho souboru, pripadne by ji odtud opet vymazal. No a
na ten soubor se odkazete v /etc/hosts.deny.

--
Petr