kerberos kinit

martin hablak hablak na cezap.ii.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Květen 13 13:04:56 CEST 2004

Zdravim,

pozeral som sa v archive, hladal som na internete ale nikde som nenasiel
odpoved na moje otazky.

Situacia: mam kerberos od ktoreho ked dam kinit tak ziskam ticket a mam
LDAP server ktory je nastaveny tak, aby identitu uzivatelov overoval u
kerbera. Je schopny LDAP server, alebo kerberos zabezpecit ziskanie
ticketu "on demand". Teda bez toho aby som predtym ziskal ticket pomocou
kinit.

Ak nie, ako sa potom riesi kombinacia LDAP(user info) Kerberos(Hesla)
Samba(zvysok :-)). Je windowsova (win 98, w2k) masina schopna ziskat
ticket v ramci prihlasovania sa do DOMAIN?