RE: veřejně přístupný mssql server na test?

Krajola Anděl andel.krajola na GYMSUP.BRNO.INDOS.CZ
Čtvrtek Květen 13 15:39:55 CEST 2004

www.aspweb.cz

From: Jaroslav Lukesh [mailto:lukesh na seznam.cz]
Sent: Thursday, May 13, 2004 3:25 PM
To: linux na linux.cz
Subject: veřejně přístupný mssql server na test?

Dobrý den,

není někde náhodou veřejně přístupný mssql server na test? Potřeboval
bych si z linuxu vyzkoušet nativní DB adapter a nemám proti čemu :-(

Mám nainstalovanou sybase, vypadá to že ten adaptér jde přes ni, neboˇt
reflektuje na změny v /opt/sybase.../interfaces, na tu svoji sybase se
spojím, ale potřeboval bych ověřit, jestli to jde i na MSSQL.

Když zadám nějakou IP s otevřeným portem (třeba tu z www.seznam.cz 80)
do .../interfaces, tak mi na gprs telefonu blikátka od dětí z lentilek
blikají jak divá a za chvilku mi to zařve že se nemůže připojit (to je
teda zkušební metoda, co?).

Kdyby někdo měl zrovna rozjetou nějakou eval MSSQL a byl tak moc hodný a
na chvilku mi mi ji pustil do divokého inetu, byl bych strrrrrrrrašlivě
moc vděčen. Potřeboval bych kromě IP:portu i název databáze, jméno/heslo :o)

Děkuji moc,

Jaroslav Lukeš