co se deje ? - softwarove patenty

Libor Chocholaty chocholaty na cncz.cz
Čtvrtek Květen 13 17:11:22 CEST 2004

Matus UHLAR - fantomas wrote:

>ona ju neuznava. keby tu moznost uznavala, tak by patent nebol prideleny
>prvemu, ale vsetkym, co na nieco naraz prisli.

Plete te si pojmy autorstvi a patent. Autorstvi vam nikdo upirat nebude, ale patent na to nedostanete a pokud to budete chtit vyrabet a prodavat, budete si muset koupit licenci. Holt, zivot neni spravedlivej. To je, jako kdyby A. C. Clarke mel zalovat britskou vladu, ze mu nepatentovala spojove satelity. Holt tenkrat bylo potreba k patentovani dva funkcni prototypy, ktery Clarke nemel. Tak aspon napsal povidku "Jak jsem prisel o miliardu dolaru.".
Patent je privilegium. Dostane ho ten, kdo se o nej prvni prihlasi. Dalsi maji smulu. Vsichni to vedi, maji se podle toho zaridit.
Jako v americe ve volbach, nezalezi, ze jsi mel 49% hlasu, vitez bere vse, i tvoje hlasy z obvodu.

Libor