Odemknuti disku Seagate

Karel Kral konve na quick.cz
Pátek Květen 14 08:15:35 CEST 2004

Dobry den,

vymazal.milan na isengine.com wrote:

> jde o data. jedna se oficialni funkci toho disku. Nastavi se mu heslo
> a on pak sifruje i obsah disku.. Jsou tam master a user hesla. Ale
> prostup jsou potreba oba..

Abych se vas trochu zastal - jiz jsem to take videl (a rekl bych ze se o
tom take tady jednou psalo - jenze to nemuzu najit a uz nevim jak to
dopadlo). U me slo o to disk otestovat a bud vratit jako OK a nebo
vyreklamovat u dodavatele - a to heslo branilo pustit nejake lepsi testy
nez ty zakladni (a to nemluvim o lowlevel formatu - ktery bych jiny nez
od vyrobce beztak nedoporucoval). Na inetu jsem nic nenasel. Byl to take
seagate - ale asi novejsi nez mate vy (ja jsem ho vyreklamoval, nebot me
o data primarne neslo). Faktem take zustava, ze vasi prvni zpravu jsem
take nepochopil rovnou - ale treba ted nekdo napise jak 100hoven ;-)

Karel Kral
---