zaciatocnik - web development na Linuxe

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Květen 14 11:47:06 CEST 2004

Petr Baum wrote:
> Reply to your email of Friday 14 May 2004 19:14:

www.zope.org je to www aplikacni server; jde v nem vsecko ale ponekud
horsi na nauceni a dokumentace je uplna katastrofa, je v ni tak 20% veci
(jen uplne zaklady). Pouziva to NASA, NATO, CNN, v cesku Eurotel. Udava
se z je vhodny pro projekty $180000 - $4e6. No vzhledem k casu, ktery
stravite hledanim a zkousenim jak vubec co funguje, je to pravda.

boa constructor, jeste se mi ho nepovedlo rozdejchat, jinak existuji i
komercni vyvojove nastroje, snaze rozdejchatelne.

> Composer z Mozilly je nejdostupnější, nejpohodlnější a je to 99% WYSWIG .

Je to sice katastrofa, ale bohuzel nic lepsiho free pro linux zatim
neni. Take z tohoto duvodu mi take treba sef dal Frontpage 2003 i s
licenci, jenze pod wine ikdyz mi tam jede MSIE (licenci na wokna mam
OEM, pro rypaly), tak uz pri instalaci rve ze ma chybu pri zapisu na
NTFS :-(

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!