2.6.6, nvidia a nechteny suspend

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Květen 14 12:19:52 CEST 2004

Kamil Dedecius napsal(a):

> Tady se jeste malinko opravim: s/probiha/nastava

> K7S5A slape na sdramy i ddrka (jedno nebo druhe), vejde se do nej jen
> duron/athlon (xp)

> No, u me by mohlo pomoci xset s teze parametrem. Jednat to ale pouzit nemohu
> (mohu, ale dlouho to nevydrzi, jakmile monitor sw vypnete, tak se nastavi
> +dpms a zustane i po probuzeni).
> Bohuzel nemuzu to ani poradne ozkouset, vcera mi to napr. behem 5 minut 2x
> suspendlo (coz je ponekud blbe, protoze ovladace od nvidie umi korektne
> akorat active-off, [hv]sync suspend ne, pokud se mylim, tak me opravte),
> [...]

Mám tu stejnou desku K7S5A a zatím mám jádro 2.6.5 + GF4 ti4200 a mě
zůstává černá obrazovka po rebotu do windows.

Toto odstraněno vypnutím ACPI v BIOSu.

Taky mě někdy při přepnutí zůstávala černá obrazovka v linuxu, problém
dělal TV out on po probuzení poslal signál na TV takže řešení buďto
vyhodit ten prodlužovací káblík z konektoru (VIVO) nebo do konfiguráku
dopsat že to má pouze monitor a výstup je na monitor.

|    ICQ    179223500                    |