Ako neinteraktivne pridat nove okno do beziaceho screen-u?

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Pátek Květen 14 13:47:48 CEST 2004

Ahojky,

rad by som do uz beziaceho screen pridal nove okno s nejakym konkretnym
prikazom, ale musi to byt neinteraktivne (lebo to bezim z cron-u). Jedine, co
som zatial objavil, je ako vytvorit novy screen v detachnutom mode, ale to nie
je presne to co chcem, lebo potom mi niekedy bezi 10 screenov a to je dost
nepohodlne.

Mate nejake napady?

S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
  Hello, this is Bill Gates and I pronounce Monopoly, er, Windows as Windows.