NFSv3 a 2GB limit

Kamil Krejča k.krejca.konference na brno.elcom.cz
Pátek Květen 14 17:28:12 CEST 2004

Dobry den,
na slabsim serveru (Woody, 2.4.18) mam ulozeny soubory > 2GB na ext3, se
kterymi bych chtel pracovat na silnejsim stroji (Woody, 2.4.22) pres
sit. Podotykam, ze server s tak velkymi soubory problemy nema a
zpracovava jejich plnou velikost - az na tu rychlost :-(
Pres Sambu 2.2.3a jsou OK pouze soubory do 2GB limitu, vetsi jsou pak
divne kraceny . Zkusil jsem tedy NFS (aktualni nfs-kernel-server pro
stable Woodyho) a dobral jsem se ke stejnym vysledkum. Na domovske
strance http://nfs.sourceforge.net/ pisi, ze toto omezeni ma NVSv2 a
NFSv3 by jiz mela mit omezeni pouze samotneho OS. Zkusil jsem si jeste
pohrat s nastavenim jak serveru (prinutil jsem jej pouzit pouze v3
pomoci parametru -N 1 -N 2 a zrusil ve startovacim skriptu nejakou
volbu --no-nfsv3 nebo tak nejak), tak s nastavenim klienta a podle
hlaseni mam skutecne pouzito NFSv3, bohuzel porad s vyse uvedenym
limitem...
Nevite nekdo, v cem by mohl byt problem, co jsem nekde prehledl a proc
mi NFSv3 nefunguje tak, jak by melo?

Diky,
    Kamil Krejca