Vhodná verze

Petr Baum petr na baum.com.au
Sobota Květen 15 10:28:20 CEST 2004

Reply to your email of Saturday 15 May 2004 17:13:

> Děkuji Všem za rady, ale trochu to upřesním.
> Jde mi opravdu o něco podobného oknům (UŽIVATELSKY JEDNODUCHÉ) [1], ale
> výkonově stavěné na tuhle šunku... Spíš jsem doufal
> že existuje něco již ušitého ze starých dobrých časů. Linux má určitě
> budoucnost, ale já do něho teprve pronikám.

Tohle je dost zajímavá věc, protože Linux je v řadě zemích doporučován jako
řešení pro sociálně slabé skupiny které mohou získat přístup do světa
počítačů na starších počítačích z druhé ruky. Stejně tak je starší počítač
přiměřený pro někoho s úplným minimem požadavků - specifikace nahoře je
přesně ono.

Existuje nějaká vhodná distribuce? Já jsem o ní neslyšel, ale určitě by pro ni
bylo širší použití !

Petr

[1] dotyčná distribuce se nemusí podobat oknům aby byla uživatelsky snadnější
pokud za sebou uživatel nemá deset let práce s W95. Objektivně organizované
testy ověřily, že oba typy rozhraní jsou asi stejně snadné, pokud si k nim
sedne někdo, kdo není předem vytrénován na Wopici....

--
<petr na baum.com.au>

Petr Baum, P.O.Box 2364, Rowville 3178
fax +61-3-97643342