STUNNEL

David Jez dave.jez na seznam.cz
Sobota Květen 15 14:39:55 CEST 2004

  Zdravim,
> Mam problem s stunnelem při pristupu přes proxy. Stunnel mi funguje jako SSL
> proxy. U některých zákazníku, kteří se pripojuji přes proxy dochází k
> obrovským timeoutum (cca 1 minuta). Když sem se snazil chybovy stav navodit
> ze sve site, tak při stejne konfiguraci IE (jiny prohlizec pouzit nemuzu
> kvuli aplikaci) se u některých PC chyba projevila u jinych ne. Diky za
> kazdou radu TommY
  Nez zacnes vestit tak se podivej jestli ti stunnel nevyblil nahodou neco
inteligentniho do logu, zkontroluj si nastaveni DNS... Je treba mozne, ze
klienti nemaji reversni DNS...  Nemusis se vymlouvat ze nemas jiny prohlizec
ale zkusit stunnel i na widlach jako klienta pod IE jeste muzes :-) Navic
mozilla jede i pod widlema.
  Tech moznosti je vice zkus se neceho chytit a priste be verbose :-)
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na eva.fit.vutbr.cz