dennik administratora pre web

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Sobota Květen 15 15:35:23 CEST 2004

On Wed, May 12, 2004 at 03:25:25PM +0200, Kilian Igor wrote:
> Prajem vsetkym prijemny den.
>
> Poznate niekto nieco ako dennik administratora
> na systemy pre web. Pozadoval by som od toho
> asi nieco taketo:
> - pristup cez web (vhodne ak by to bolo
>   prepojene s databazou)
> - moznost zapisovat incidenty pre kazdy system
>   zvlast (nieco ako udalost, datum, cas od:do,
>   popis udalosti)
> - moznost vyhladavania podla systemu, datumu,
>   casu a pod.
> - moznost vytvarania reportov
> - moznost definovat pristup na uzivatela
>   - moznost specifikacie systemov ktore spravuje
> [...]

Ahoj,
pred pul rokem jsem si jednu takovou trivialni aplikaci v php + mysql.
Je ted plna ostrych dat, takze vam nemuzu dovolit ani nahlednou ;-).
Napsal jsem k tomu i dokumentaci v TeXu. Pokud bude nejaky vetsi zajem
tak bych dal zdrojacky k dispozici. Puvodne jsem psal malinky informacni
systemek pro vsechny servery, ten nejak vyhnil a pouziva se hlavne jedna
jeho cast - denik. Neco jsem ted nakopiroval na www.panelnet.cz/linux/si
Zbytek radeji soukrome.

-- Dalibor Straka