Vhodná verze

Jarda jarda na yucom.beREMOVE_THIS
Sobota Květen 15 16:58:26 CEST 2004

Jakub Jirk? wrote:

> Myslite ze by bylo mozne slinkovat Xka (jakakoli) s dietlibc? to zni
> dobre :)

BTW, existuje alternativa k X: Y-Windows http://www.y-windows.org.
Nevim, jak dalece chodive to jiz je, treba v Gentoo je to jako Masked
balicek, tedy to asi nebude jeste zrovna stabilni, ale mozna by to
stalo za uvahu. Nic jsem si o tom zatim neprecetl, tak nevim, jak moc
pameti a tak to chce. Mrknete se na jejich site.

BTW, nevite nekdo, jestli existuje nejaky Linuxovy windows manager,
ktery by jel bez X-Windows, tak jako je to treba na Macu?