Nefunkcni mys-prosim o pomoc

Jarda jarda na yucom.beREMOVE_THIS
Sobota Květen 15 17:04:55 CEST 2004

jan novak wrote:

> Dobry den.Mam doma mys Genius Netscroll Optical na PS2 ale nemuzu ji
> nejak rozchodit.Nemate nekdo zkusenosti s touto mysi jak ji nastavit
> v XFConfig.Dekuji za kazdou radu.Pouzivam Suse 9.0 Honza

Nejaka Netscrol mys se mi tu vali, kdysi jsem ji pouzival uz nevim na
jakem Linuxu, mozna MDK. Pamatuji se ale, ze kdyz se v nejakem tom
konfiguracnim nastroji navolilo, ze se ma pouzit Netscrol driver, tak
nechodila. Tusim lital kurzor po obrazovce nebo lezl porad nekam do
kouta. Chodila ale, kdyz se reklo, ze se ma pouzit driver na
NetMouse. Za jmeno nerucim, ale byl tam vyber ze dvou Genius driveru
zacinajicich na Net. Tak proste ten druhy, ktery neodpovida jmenu te
mysi.